B2B - VEGA WebSipariş - ERP - Vega Yazılım - E Ticaret
B2B (Business to Business) firmadan firmaya yapılan e-ticaret modelidir. Ülkemizde de en sık kullanılan e-ticaret modelleri arasındadır.
B2B, Vega WebSipariş, ERP, Vega Yazılım - Eticaret
15409
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15409,bridge-core-1.0.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 
Ürünlerimiz

B2B

VegaGroup Yazılım

B2B

B2B Nedir?

B2B (Business to Business) firmadan firmaya yapılan e-ticaret modelidir. Ülkemizde de en sık kullanılan e-ticaret modelleri arasındadır. Bir firmanın kendi bünyesinde veya farklı firmaların birbiri arasında yaptığı e-ticareti ifade eder.

B2B e-ticaret modelinde alıcı firmalar ve satıcı firmalar aynı web sitesinde buluşurlar. B2B platfromları satmak istenilen ürün ve hizmetlerin online olarak sergilendiği, anlatıldığı e-ticaret portallarıdır. Bu platdormalarda fiyat sunma, teklif alma – verme gibi işlemler gerçekleştirilebilir. Yine aynı şekilde alıcı firmalar da satıcı firmaların fiyat tekliflerini değerlendirme olanağı bulurlar.

 

Neden Vega WebSipariş?

  1. Benzersiz kampanya ve kupon uygulamalarıyla satışlarınızı arttırmanızı sağlar.
  2. Personel Modülüyle B2B uygulamasının sınırlarını aşarak çalışanlarınızın organize bir şekilde iş yapmasını sağlar.
  3. Mail ve Sms Modülü sayesinde her an herhangi bir konuda yaşanan gelişmeden haberdar olmanızı sağlar.
  4. lyzco entegrastonu sayesinde müşterileriniz internet üzerinden para transferi gerçekleştirip kendi bakiyelerini arttırabilir.
  5. Mobil cihazlara uyumlu arayüzü sayesinde dilediğiniz zaman sistemi kullanabilirsiniz.
  6. Çoklu dil desteği sayesinde yurtdışı müşterilerinize hizmet verebilirsiniz.
  7. Sms ve Mobil bilgilendirmeleriyle müşterilerinizi, personellerinizi ve özellikle de kendinizi gelişmelerden haberdar edebilirsiniz.
B2B
B2B NELER YAPAR? (ÜYELER & ŞUBELER)

  • Kullandığınız ERP programındaki mevcut kullanıcılara hesap açabilirsiniz.
  • VEGA WebSipariş üzerinden yeni üye veya şube tanımlayabilirsiniz.
  • Güncel stokları görüntüleme.
  • Sipariş oluşturma.
  • Sipariş geçmişini görüntüleme.
  • Kampanya ve kupon takibi.
  • Bakiye görüntüleme
  • ERP’den; Cari ekstre raporu, Stok raporu,Açık ve kalan sipariş raporu görüntüleme.
  • Web Sipariş’in detaylı grafik raporlarını görüntüleme
  • lyzico modülüne sahip Web Sipariş’ler için lyzico ile kolay tahsilat yapma.

B2B
B2B FAYDALARI (ÜYELER & ŞUBELER)

  • Dilediğiniz anda telefondan, tabletlerden ve bilgisayardan sipariş verebilme.
  • Sipariş verme ekranındaki gelişmiş filtreleme ve arama araçları sayesinde dilediğin stoğu kısa bir sürede bulabilme.
  • En çok ve en az verilen ürünlerle ilgili grafikler.
  • Kampanyaları ana ekrandan rahatça takip edebilme.
  • Kampanya bitimine yakın uyarı mekanizması sayesinde fırsat ürünlerinden yararlanma kolaylığı.

B2B
B2B NELER YAPAR? (PERSONEL)

  • Üyelerin ve Şubelerin yapabildiği tüm işlemleri kendisine atanan cariler için yapabilme (sipariş verme, bakiye görüntüleme vb.)
  • Kendisine atanan cariler için nakit, visa, çek ve senet tahsilat alabilme ve aldığı tahsilatların durumunu görüntüleyebilme (carinin çek riski veya ortalama riskine göre bağlı olarak uyarı mekanizması)
  • Kendisi için oluşturulmuş rotaya görüntüleyebilme ve rotayı tamamlandı olarak işaretleyebilme
  • Admin tarafından kendine atanan görevleri görebilme, bu görevlere revize isteme ve tamamlandı olarak işaretleyebilme.
  • Herhangi bir cariyle ilgili yada genel notlar alabilme ve bu notlara anımsatıcı ekleyebilme

B2B
B2B FAYDALARI (PERSONEL)

  • Kendine atanmış carilerin tüm işlemlerini tek bir platform üzerinden yapabilme
  • Yapması gereken işleri ve gitmesi gereken müşterileri Anka Web Sipariş Sayesinde kolayca takip edebilme
  • Yaptığı işlerin zamanlaması ve tamamlanmasına bağlı olarak performansının değerlendirilebilmesi
  • Notlar alıp onlara müşteri ve alarm kurabilmesi sayesinde kendisine düzenli bir çalışma ortamı yaratabilme

B2B
B2B NELER YAPAR? (ADMIN -YÖNETICI)

  • Kullanıcı Yöenetimi
  • Stoklar & Siparişler
  • Tahsilat Yönetimi
  • Modern ERP ve Grafik Raporları
  • Görevlendirmeler & Rotalar & Notlar
  • Kampanya & Kuponlar
  • Madüler Sistem Ayarları
  • Sms ve Mail Grupları

B2B
B2B FAYDALARI (ADMIN -YÖNETICI))

  • Personellerinin ve Müşterilerinin hareketlerini pek çok grafikle takip edip kontrol altına alabilme
  • Çalışanlara görevlendirmeler ve rotalar belirleyerek daha verimli bir çalışma ortamı yaratabilme
  • Çeşitli Kampanyalar düzenleyerek satışları artırabilme
  • Müşterilerinizi kategorilere ayırma ve her bir kategoriye farklı stoklar veya kampanyalar atayabilme
  • Tahsilatlarınızı tamamen kontrol altına alıp kimin çek veya senet alıp alamayacağına kadar ince ayarlar yapabilme kabiliyeti

Vega B2B Depo Sorumlusu Yönetimi

Vega B2B Genel Bakış

Vega B2B Müşteri Temsilcisi

Vega B2B Stok Tablosu

Vega B2B Şube Oluşturma

VEGA B2B ÜYE YÖNETİMİ

Destek sayfamızda bulunan bilgilerden bütün müşterilerimiz yararlanabilir.

Telefon desteği ve eğitici dosyalar ile çözüme ulaşamayan ve garanti kapsamı dışında olan müşterilerimiz destek alabilmek için SERVİS ANLAŞMASI yapmak zorundadırlar.