CRM Nedir? - Ünye Vega Yazılım - Ünye Yazılım Şirketi - SERKANKIR
SERKANKIR Vega Yazılım Bölge Bayiliği ile birlikte Kurumsal Çözümler, Eğitim, Danışmanlık ve Yazılım Çözümleri hizmetleri vermekteyiz.
Vega Yazılım Bölge Bayiliği, Kurumsal Çözümler, Eğitim, restaurant otomasyonu, restoran programı, restoran yazılımı, restaurant otomasyon programı, vega stok programı, vega market programı, şefim programı, vega şefim, adisyon programı, yazar kasa programı, hızlı satış programı, perakende programları, restaurant kasa programı, adisyon yazılımı, üretim reçete programı, vega Ünye, vega Fatsa, vega ordu, vega korgan, vega kumru, vega aybastı, vega terme, vega çarşamba, vega samsun, ünye vega, fatsa vega, ordu vega, samsun vega, terme vega, çarşamba vega, ünye yazılım şirketleri, fatsa yazılım şirketleri, samsun yazılım şirketleri, ordu yazılım şirketleri
15349
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15349,bridge-core-1.0.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 
Ürünlerimiz

CRM

VegaGroup Yazılım

CRM Nedir?

CRM Nedir?

Potansiyel müşterileriniz veya var olan müşterileriniz ile olan ilişkilerin (satış öncesi veya sonrası) takibinde kullanılan bir modüldür.

vegasmart
CRM NELER YAPAR?

  • Müşterileriniz hakkında detaylı bilgi kayıt etme özelliği
  • Müşteri görüşmelerinde ürün veya hizmetler ile ilgili kayıtların tutulması. Talep edilen ürün veya hizmetler ile ilgili personelin özellik veya açıklama girmesine olanak sağlar
  • Yapılan görüşme ile ilgili ek dokümanları görüşme formu ile ilişkilendirme
  • Yapılan ön görüşme formunu fiyat teklifine,siparişe dönüştürebilme
  • Görüşme şekillerini telefon,yüzyüze veya tanımlayabildiğiniz diğer şekillerde ayırt edebilme
  • Görüşme sonucuna (olumlu,olumsuz vb) göre görüşmeleri takip edebilme ve listeleyebilme

Destek sayfamızda bulunan bilgilerden bütün müşterilerimiz yararlanabilir.

Telefon desteği ve eğitici dosyalar ile çözüme ulaşamayan ve garanti kapsamı dışında olan müşterilerimiz destek alabilmek için SERVİS ANLAŞMASI yapmak zorundadırlar.